Rex Nordic B.V. (85569038) (webwinkel) verkoopt producten aan Nederland. Wij behouden ons alle rechten voor om de voorwaarden en de prijzen te wijzigen. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Contact

Zuid-Holland
06 485 11 353

Noord-Holland
06 435 627 27 

nl@rexnordic.com

Rex Nordic B.V.
Beech Avenue 54-62
1119 PW Schiphol

Bestellingen

Bestellingen worden opgehaald uit de webwinkelselectie door de producten toe te voegen aan het winkelmandje. De bestelling wordt bevestigd door de kassafunctie in de webwinkel te gebruiken om de aankoop te betalen. Door een bestelling te bevestigen, accepteert u deze voorwaarden, productprijzen en verzendkosten. Er wordt een bevestiging per e-mail gestuurd als er bij de bevestiging van de bestelling een e-mailadres wordt opgegeven. De e-mailbevestiging vermeldt de bestelde producten en de prijsverdeling.

Betalingen

Klarna is de betalingsfacilitator van de webwinkel. Het betalingsproces verloopt via de online dienst van Klarna. Klarna wordt getoond als de ontvanger van uw betaling op uw rekeningafschrift en op uw factuur. Betalen met Klarna is veilig. Alle informatie wordt uitgewisseld via beveiligde verbindingen.

Lees meer over Klarna: https://www.klarna.com/nl

Betaalmethoden

iDEAL

  • Online betalen via uw eigen bank

Betaal later in 30 dagen

Automatische incasso

  • Betaal veilig met je bankrekening
  • Activeer betalingen met één klik voor alle toekomstige Klarna aankopen
  • Je aankoop wordt gedekt door Klarna’s kopersbescherming

Betaalkaart

  • Krediet of debet

Levering

Hier >> kunt u meer lezen over de levering

Retour

De klant heeft het recht om bestelde producten gedurende 14 dagen na ontvangst van de bestelling te ruilen of te retourneren. De klant heeft het recht alle producten van de bestelling of een deel daarvan te ruilen of te retourneren. De geruilde en geretourneerde producten moeten ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. 

Als u producten wilt retourneren of ruilen, neem dan eerst contact op met de webwinkel en vraag om retourinstructies. De klant is verantwoordelijk voor de portokosten van de retourzending. Als u het product wilt retourneren, neem dan telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice .

Vermeld uw naam, contactgegevens en rekeningnummer bij de retourzending voor een eventuele terugbetaling.

Annulering van een bestelling, aansprakelijkheid voor gebreken en reclamaties

De klant heeft het recht een bestelling te annuleren voordat deze wordt verzonden. De annulering moet schriftelijk gebeuren via een e-mail aan info@rexnordic.com.

De webwinkel is aansprakelijk voor gebreken aan de verkochte producten volgens de geldende wetgeving. Neem in geval van reclamatie onmiddellijk contact op met de klantenservice. De consument heeft het recht om in het geval van een geschil tussen de webwinkel en de consument een geschil voor te leggen aan de Raad voor Consumentengeschillen.